maradns

Pon, 23 Sie 2004, 14:50:09 CEST

Mariusz Mazur wrote:

> Erm. A od kiedy to zwykli użytkownicy instalują dwa serwery dns na raz i
> oczekują, że dystrybucja zapewni im w tym względzie miękkie lądowanie?

A tak BTW, bedziemy mieli w instalatorze jakis podzial pakietow pod tym
katem, zeby "zwykli" uzytkownicy wiedzieli czego nie nalezy dotykac ?

> Mój pomysł jest taki, że jak już arekm zrobi nową obsługę demonów, to można
> spokojnie do plików opisowych demonów (bo nie będziemy nadal pisali głupich
> skryptów startowych, *conie* ?) dodawać domyślnie skonfigurowany port i

port + IP ?

[...]
> A - jeszcze odnośnie tych warningów. Zamiast 'echo blablablabla' w %post
> paczek, dorobić jakiś mały programik, któremu by się owo blablablabla
> zapodawało, a ten, wedle konfiguracji, plułby tym na ekran, albo nie, ale
> zdecydowanie dopisywał by to gdzieś do /var/log/rpminstall (or sth), żeby
> zawsze można było warningi z ostatnich instalacji sprawdzić. Teoretycznie
> mogła by to być nawet część składowa rpma (i później pushnąć do repo rpma :).

Poczatek zostal zrobiony. Usuwanie uzytkownikow mozna b.latwo tak przerobic.
Nie kontynuowalem, bo nie wierze, ze do czasu wydania Ac da sie z tego
zrobic choc 50%.

Chyba, ze znajdzie sie "silna grupa pod wezwaniem ..."

  phone (48)(58) 347 14 61