Nowe ikonki dla psi

Michał Łukaszek prism w hornet.eu.org
Wto, 24 Sie 2004, 00:34:13 CEST

Dnia wtorek, 24 sierpnia 2004 00:13, The Undefined napisał:

> jak dla mnie super, tylko...
> jak wyglada kwestia licencji?
> czy wyciąnięcie ikonek z gg i rozprowadzanie ich z inny IM jest legalne?

Ikonki GG są i tak zbieraniną ikon z całego internetu. Poza tym, inne
komunikatory nie mają raczej skrupułów ;) [vide: miranda?]
Przesyłam poprawionego patcha, weather działa bez problemu, niestety nie
rozumiem czemu emotikonki gg nie są widziane przez moje Psi... może ktoś
rzuci na to okiem? Teoretycznie wszystko jest w porządku.

--
pozdrawiam,
PriSM (Michał Łukaszek)