Nowe ikonki dla psi

Michał Łukaszek mlukaszek w kamsoft.pl
Śro, 25 Sie 2004, 11:36:36 CEST

> Przesyłam poprawionego patcha, weather działa bez problemu, niestety nie
> rozumiem czemu emotikonki gg nie są widziane przez moje Psi...

Sprawa się już wyjaśniła. Ktoś przygotował .jisp dla wersji windowsowej Psi
i dość frywolnie podszedł do nazewnictwa w XMLu opisującym iconset -
niektóre nazwy plików zawierały wielkie znaki, stąd nie można było znaleźć
ikonek i cały iconset szedł się trzepać. U mnie lokalnie już to poprawiłem i
działa, ale odczuwam niedosyt - ikonki nie animują się. Siądę sobie
wieczorkiem i zrobię własny iconset, z psi-style png animations :) [chyba,
że ktoś wie jak przekonwertować animowane gify do .mng? mnie nie wyszło] Dam
znać, jak będzie gotowy.

--
pozdrawiam,
PriSM (Michał Łukaszek)