SPECS: jack-audio-connection-kit.spec - use POSIX shm API (where a...

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Wto, 24 Sie 2004, 10:55:12 CEST

On Tue, 24 Aug 2004 10:35:45 +0200
Fryderyk Dziarmagowski <freetz w gmx.net> wrote:

> fakt, nigdy nie zaglądałem do config.log, a tam niespodzianka.
> czyli mieliśmy popsuty jack od niepamiętnych czasów..
> przydałby się release++ i STBR.

coś jest nie tak, i to bardzo
bez --enable-posix-shm:

[fritz w aquarius SPECS]$ jackd -d alsa
jackd 0.98.1
Copyright 2001-2003 Paul Davis and others.
jackd comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY
This is free software, and you are welcome to redistribute it
under certain conditions; see the file COPYING for details

JACK compiled with System V SHM support

[...]

czyli odwrotny skutek od zamierzonego... popsute coś jest.
mógłbyś potwierdzić?

--
Fryderyk Dziarmagowski