SPECS: jack-audio-connection-kit.spec - use POSIX shm API (where a...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 24 Sie 2004, 11:31:13 CEST

On Tue, Aug 24, 2004 at 10:55:12AM +0200, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> coś jest nie tak, i to bardzo
> bez --enable-posix-shm:
               ^^^^^

> [fritz w aquarius SPECS]$ jackd -d alsa
> jackd 0.98.1
> Copyright 2001-2003 Paul Davis and others.
> jackd comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY
> This is free software, and you are welcome to redistribute it
> under certain conditions; see the file COPYING for details
>
> JACK compiled with System V SHM support
                     ^^^^^^^^
[...]
> czyli odwrotny skutek od zamierzonego... popsute coś jest.
> mógłbyś potwierdzić?

POSIX SHM i SysV SHM to dwie różne implementacje pamięci dzielonej,
inaczej obsługiwane przez jądro i w programach.

POSIX SHM wymaga montowania tmpfs pod /dev/shm.