apache{1,}-mod_perl [Bylo: maradns]

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Wto, 24 Sie 2004, 12:10:26 CEST

Andrzej Krzysztofowicz (ankry w green.mif.pg.gda.pl) wrote:

> perl-HTML-Mason
>
> Zbudowany pod apache2-mod_perl raczej nie bedzie dzialal pod
> apache1-mod_perl (i vice versa).
>
> perl-Apache-CVS - tylko dla apache1
>
> perl-MasonX-Apache2Handler - tylko dla apache2
>
> Sa moduly z BR: perl-HTML-Mason (wiec wymagaja zainstalowania go na
> builderach - zbudowanego i zaleznego od apache1-mod_perl lub
> apache-mod_perl).
>
> Jak w tej sytuacji wyobrazasz sobie np. przebudowanie
> apache-mod_perl/apache1-mod_perl bez recznego grzebania na builderach?

tu nie ma żadnego problemu

$ rpm -qa | grep apache
apache1-apxs-1.3.31-3
apache-apxs-2.0.50-3
apache1-devel-1.3.31-3
apache-2.0.50-3
apache-devel-2.0.50-3

i w takim środowisku budują się apache-mod_perl.spec i
apache1-mod_perl.spec

gdzie tu widzisz potrzebe ręcznego grzebania ?

> Lub modulow zaleznych od "tego drugiego" - innego niz wymagany przez
> zainstalowany aktualnie perl-HTML-Mason?

Nawet nie próbuję sobie wyobrazić - bo mi to nie potrzebne.

Gdy mieliśmy Obsoletes w apache 1.x i 2.x nie było szans na istnienie
jakichkolwiek modułów do apache 1.x w AC.
Teraz na builderch mogą być devele obydwu apachy i mamy do 1.x
ssl,mod_perla,mod_jk - które to mi w zupełności wystarczą.

Obydwa apache działaja też bezkolizyjnie obok siebie - mogę mieć
starte sity z mod_perl 1 i najnowsze php z apache 2.x. I to out of box.

Bez sesnu jest załozenie ze musimymieć wszytko dla obydwu - co komu
potrzeba niech dorobi.

Nie rozumiem co Tobie się w obecnej sytuacji nie podoba.
Bez O jest więcej niż było i w niczym to nie przeszkadza apache 2.x.

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]