apache{1,}-mod_perl [Bylo: maradns]

Wto, 24 Sie 2004, 12:24:46 CEST

Arkadiusz Patyk wrote:

> tu nie ma żadnego problemu
>
> $ rpm -qa | grep apache
> apache1-apxs-1.3.31-3
> apache-apxs-2.0.50-3
> apache1-devel-1.3.31-3
> apache-2.0.50-3
> apache-devel-2.0.50-3
>
> i w takim środowisku budują się apache-mod_perl.spec i
> apache1-mod_perl.spec

Zainstaluj apache1-mod_perl i perl-HTML-Mason
a nastepnie przebuduj apache-mod_perl.spec i/lub cos co apache-mod_perl >=
1.90 wymaga.

(ewentualnie podobnie w druga strone)

> gdzie tu widzisz potrzebe ręcznego grzebania ?

Obsoletes nie wuinstaluje pakietow zaleznych, tylko zglosi blad.

> Nawet nie próbuję sobie wyobrazić - bo mi to nie potrzebne.

Tzn. co proponujesz dla dystrybucji?
Bo twoje potrzeby mnie zupelnie nie interesuja.

Ma byc tak, zeby sie dalo zbudowac wszystko, co sie wczesniej budowalo.
Albo ktos(tm) powinien podjac decyzje, co ma sie nie budowac i jak to
rozwiazujemy poczasa upgrejdu.

> Gdy mieliśmy Obsoletes w apache 1.x i 2.x nie było szans na istnienie
> jakichkolwiek modułów do apache 1.x w AC.

Byly, ale pulo to upierdliwe w razie upgrejdu:
rpm/poldek -i.
Juz bylo o tym zreszta.

> Teraz na builderch mogą być devele obydwu apachy i mamy do 1.x
> ssl,mod_perla,mod_jk - które to mi w zupełności wystarczą.
>
> Obydwa apache działaja też bezkolizyjnie obok siebie - mogę mieć
> starte sity z mod_perl 1 i najnowsze php z apache 2.x. I to out of box.

Czyli cvs rm apache-mod_perl i wszystko co od niego zalezy, bo
niepotrzebne/niewspierane?

> Bez sesnu jest załozenie ze musimymieć wszytko dla obydwu - co komu
> potrzeba niech dorobi.

Na razie dla jednego nie mozemy miec _nic_.

> Nie rozumiem co Tobie się w obecnej sytuacji nie podoba.
> Bez O jest więcej niż było i w niczym to nie przeszkadza apache 2.x.

Wiec jeszcze raz zapytam: Nie wspieramy modulow perla dla Apache2?
Tak/nie/wskazac innego do odpowiedzi.

Caly czas sie o to rozchodzi: o podjecie decyzji.
Ja apacza2 ani zadnego mod_perl na PLD w ogole nie uzywam, wiec nie jestem
kompetentny.

Aha, i moze jednak wywalic Provides: apache-mod_perl = %{version} z
apache1_mod-perl ? Bo poldkowi w glowie maci...

  phone (48)(58) 347 14 61