ulamkowe release - na czym stanelo???

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 24 Sie 2004, 12:21:40 CEST

On Tue 24. of August 2004 11:26, Michal Chruszcz wrote:
> Some strange characters appeared on my screen... Probably on Monday 23 of
>
> August 2004 21:35, Adam Gołębiowski typed:

> Czy to oznacza, że osoby z możliwością puszczania zleceń są tak głupie, że
> prostego prikazu nie potrafią zrozumieć?
Nie - oznacza to, że są osoby tak głupie, że wolą mieć full release i pakiet z
dziurą security, niż dot release i załatany. Zanim się następym razem
wypowiesz, zobacz kto pierwszy zrobił ułamkowy rel. (ani ja, ani puszczający)
- wierzę, że skoro jesteś taki mądry to wiesz dlaczego rsync ma niecałkowity
release i to zmienisz - ja nie i nie mogłeś sie doweidzieć od autora.

> Pięknie.
... robić z siebie idiotę.
--
Tomasz Wittner