ulamkowe release - na czym stanelo???

Wto, 24 Sie 2004, 12:29:04 CEST

Tomasz Wittner wrote:

> Nie - oznacza to, że są osoby tak głupie, że wolą mieć full release i pakiet z
> dziurą security, niż dot release i załatany. Zanim się następym razem
> wypowiesz, zobacz kto pierwszy zrobił ułamkowy rel. (ani ja, ani puszczający)
> - wierzę, że skoro jesteś taki mądry to wiesz dlaczego rsync ma niecałkowity
> release i to zmienisz - ja nie i nie mogłeś sie doweidzieć od autora.

Jezeli uznales, ze jest jednak na tyle lepszy od poprzedniego, ze nadaje sie
do wpuszczenia do distro, to trzeba bylo na wlasna odpowiedzialnosc podbic
rel. do calkowitego.

Niecalkowity rel. oznacza ni mniej ni wiecej, tylko "nieskonczony, moze nie
dzialac". Jesli akceptujesz cos takiego w distro (puszczajac swiadomie do
ready/), to sorry...

Cos przekrecilem?

  phone (48)(58) 347 14 61