SOURCES: rpm-pld-autodep.patch - remove automated dependency

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 24 Sie 2004, 12:45:14 CEST

On Tue, Aug 24, 2004 at 12:31:04PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Skoro już i tak siedzę w kodzie rpma, to się pomyśli i o suggests.

Tak na siłę, to
Provides: suggests(pakiet)
i macie swoje Suggests w rpm-ie.

Podobnie można zrobić domyślne pakiety dostarczające daną własność
(+wsparcie w poldku, to Paweł jakiś czas temu zaproponował) - coś
w rodzaju
Provides: libGL.so.1[default]
żeby po zależnościach z libGL* nie próbował instalować jakichś nvidii.
(nie wiem jak z nawiasami; zwykłe występują w nazwach własności, więc
może być kolizja)