SOURCES: rpm-pld-autodep.patch - remove automated dependency

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 24 Sie 2004, 12:59:31 CEST

On wtorek 24 sierpień 2004 12:45, Jakub Bogusz wrote:
> Tak na siłę, to
> Provides: suggests(pakiet)
> i macie swoje Suggests w rpm-ie.

O. Jeśli komuś to rzeczywiście potrzebne, to sugerowałbym zacząć od tego -
zdecydowanie łatwiejsze w implementacji, a jak się okaże, że te suggests
jednak nie zdają egzaminu, to żaden problem później to wywalić·

> Podobnie można zrobić domyślne pakiety dostarczające daną własność
> (+wsparcie w poldku, to Paweł jakiś czas temu zaproponował) - coś
> w rodzaju
> Provides: libGL.so.1[default]
> żeby po zależnościach z libGL* nie próbował instalować jakichś nvidii.
> (nie wiem jak z nawiasami; zwykłe występują w nazwach własności, więc
> może być kolizja)

Poza tym zrobiłoby to naszego rpma trochę niekompatybilnego. To już prędzej
jakieś provides: default(libGL.so.1).

I oczywiście wypluwanie błędu, jeśli w specu jest default(cośtam), a z analizy
pakietu wynika, że pakiet nie provideuje 'cośtam'.

Ktoś chętny do implementacji? :) (w rpmie i w poldku, bo to głównie do poldka
nam to potrzebne).