apache{1,}-mod_perl [Bylo: maradns]

Wto, 24 Sie 2004, 12:57:39 CEST

Arkadiusz Patyk wrote:

> nie instalować apache1-mod_perl na builderach.

O, to w takim razie jest to pardziej desktruktywna propozycja niz sadzilem.
Co z modulami perlowymi, ktore wspieraja tylko apache1 ?
ZTCW, jest takich sporo. A tych, co wspieraja _tylko_ apache-2 - sladowe
ilosci.

Zatem moje powyzsze pytanie nadal nie doczekalo sie odpowiedzi.

> wspierać dla Apache2, bo teraz Apache2 się będzie rozwijał a nie 1.x
> i nie instalować apache1-mod_perl na builderach.

Patrz wyzej.
Rozwija sie, ale baaaardzo powoli.

> ja używam jednego i drugiego - i widze ze to co jest działa

Bo chodzi caly czas o to, czego nie ma - bo sie nie udalo zbudowac ;P
A co _bylo_ w Ra.

  phone (48)(58) 347 14 61