apache{1,}-mod_perl [Bylo: maradns]

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Wto, 24 Sie 2004, 12:50:30 CEST

Andrzej Krzysztofowicz (ankry w green.mif.pg.gda.pl) wrote:

> Zainstaluj apache1-mod_perl i perl-HTML-Mason
> a nastepnie przebuduj apache-mod_perl.spec i/lub cos co apache-mod_perl >=
> 1.90 wymaga.
>
> (ewentualnie podobnie w druga strone)

> Obsoletes nie wuinstaluje pakietow zaleznych, tylko zglosi blad.

> Tzn. co proponujesz dla dystrybucji?
> Bo twoje potrzeby mnie zupelnie nie interesuja.

nie instalować apache1-mod_perl na builderach.

> Ma byc tak, zeby sie dalo zbudowac wszystko, co sie wczesniej budowalo.
> Albo ktos(tm) powinien podjac decyzje, co ma sie nie budowac i jak to
> rozwiazujemy poczasa upgrejdu.

> Byly, ale pulo to upierdliwe w razie upgrejdu:
> rpm/poldek -i.
> Juz bylo o tym zreszta.

> Czyli cvs rm apache-mod_perl i wszystko co od niego zalezy, bo
> niepotrzebne/niewspierane?

> Na razie dla jednego nie mozemy miec _nic_.

> Wiec jeszcze raz zapytam: Nie wspieramy modulow perla dla Apache2?
> Tak/nie/wskazac innego do odpowiedzi.

wspierać dla Apache2, bo teraz Apache2 się będzie rozwijał a nie 1.x
i nie instalować apache1-mod_perl na builderach.

> Caly czas sie o to rozchodzi: o podjecie decyzji.
> Ja apacza2 ani zadnego mod_perl na PLD w ogole nie uzywam, wiec nie jestem
> kompetentny.

ja używam jednego i drugiego - i widze ze to co jest działa

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]