ulamkowe release - na czym stanelo???

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 24 Sie 2004, 13:19:44 CEST

On Tue 24. of August 2004 12:52, Michal Chruszcz wrote:
> Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 24 of
>
> August 2004 12:21, Tomasz Wittner typed:

> Wow, a ja myślałem, że wystarczy podbić release do pełnego i puścić.
A widzisz - życie nie jest takie proste jak myślisz.

> Przecież ja nikogo nie wymieniałem z imienia i nazwiska; mówiłem bardzo
Wystarczy zajrzeć do changeloga.
> ogólnikowo. Próbowałem dać do zrozumienia, że w ten sposób idziemy zgodnie
> z polityką M$ - lepiej zablokować dostęp do czegoś niż nauczyć userów do
> czego to służy.

> Nie obchodzi mnie żaden rsync, ani jego ułamkowy release. Osoba Puszczająca
> powinna się dowiedzieć sama, dlaczego jest ułamek. Tak, czy siak powinno
> być to zwieńczone podbiciem do całkowitego release _przed_ puszczeniem na
> buildery.
Ależ próbowała dużo wcześniej - bez rezultatu. I zobacz, kto najwięcej robi
dymu o to - Ty, czy RM, którego to jest działka. Ac nie jest wydane, niepełny
rel. został zauważony - OK - b. mnie cieszy fakt, że może wreszcie sprawa
zostanie wyjaśniona - szkoda, ze nie wystarczył 1 mail w tej sprawie.
--
Tomasz Wittner