ulamkowe release - na czym stanelo???

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Wto, 24 Sie 2004, 12:52:57 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 24 of
August 2004 12:21, Tomasz Wittner typed:

> Nie - oznacza to, że są osoby tak głupie, że wolą mieć full release i
> pakiet z dziurą security, niż dot release i załatany.

Wow, a ja myślałem, że wystarczy podbić release do pełnego i puścić.

> Zanim się następym
> razem wypowiesz, zobacz kto pierwszy zrobił ułamkowy rel. (ani ja, ani

Przecież ja nikogo nie wymieniałem z imienia i nazwiska; mówiłem bardzo
ogólnikowo. Próbowałem dać do zrozumienia, że w ten sposób idziemy zgodnie
z polityką M$ - lepiej zablokować dostęp do czegoś niż nauczyć userów do
czego to służy.

> puszczający) - wierzę, że skoro jesteś taki mądry to wiesz dlaczego rsync
> ma niecałkowity release i to zmienisz - ja nie i nie mogłeś sie
> doweidzieć od autora.

Nie obchodzi mnie żaden rsync, ani jego ułamkowy release. Osoba Puszczająca
powinna się dowiedzieć sama, dlaczego jest ułamek. Tak, czy siak powinno
być to zwieńczone podbiciem do całkowitego release _przed_ puszczeniem na
buildery.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php