ulamkowe release - na czym stanelo???

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 24 Sie 2004, 21:40:27 CEST

On Tue 24. of August 2004 20:47, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Dlaczego? Olac go i podjac samemu decyzje. Boisz sie?
Skoro nikt nie zgłaszał zastrzeżeń do działania rsynca przed dodaniem
-ipv6_socket.patch, i skoro autorowi nie śpieszy się z wyjaśnieniem, dlaczego
z jego okazji zrobił niecałkowite rel., to go usunę - wcześniej bez niego
rsync miał pełny rel. (podejście "mało naukowe", no ale ...). Pytanie:
dlaczego sam nie dokończy tego co zaczął?

> BTW: chyba mnie w koncu sprowokujesz, zebym zajrzal do tego changeloga...
Uważam, że gdybyś to zrobił wcześniej (changlog jest zacytowany w linku, który
wkleiłem w jednym ze wcześniejszych swoich postów), zaoszczędził być sobie i
mnie kupę czasu na bezcelowe dyskusje (bo się nie wie o czym się pisze a się
pisze).
--
Tomasz Wittner