SPECS: rsync.spec - drop out -ipv6_socket.patch introduced by plut...

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Śro, 25 Sie 2004, 11:22:58 CEST

On Wed 25. of August 2004 08:28, Jakub Bogusz wrote:
> On Wed, Aug 25, 2004 at 02:59:02AM +0200, Tomasz Wittner wrote:
[...]
> Jest:
> $ grep IPV6_V6ONLY -r /usr/include/bits/
> /usr/include/bits/in.h:#define IPV6_V6ONLY              26
Ja zrobiłem:
$ grep -r IPV6_V6ONLY na źródłach rsync
+
$ gcc -E socket.c | grep IPV6_V6ONLY ; $uname -r
2.4.20
$
Stąd mój pochopny wniosek.

BTW: czy nazwy "definów" są tworzone w jakiś systematyczny sposób, pozwalający
odróżnić ich pochodzenie (własne programu/libc/kernela)? Czy w ogóle jest
taka potrzeba?

Bosz - chroń nas przed takimi (do/po)mysłami. ;)
[...]
> A to trzeba by się przyjrzeć jak to się zachowuje na jądrach 2.4
> (nie obsługujących IPV6_V6ONLY). Tam nie uda się bind do tego samego
> portu jednocześnie po v4 i v6.
Niestety nie używam i nie znam ipv6 - nie będę mógł pomóc.

[...]
> Poprawka i tak wadliwa, bo:
> - zawsze pomija adresy IPv6 na jądrach 2.4
??? - ja cytowałem kawałek zmienionego kodu - #ifdef IPV6_V6ONLY już był, a
zmiana pluto była zawarta w nim (ale /me się nie zna).
http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SOURCES/rsync-ipv6_socket.patch?rev=1.1
--
Tomasz Wittner