[Ac] zrodla pysol

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Śro, 25 Sie 2004, 14:55:11 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Wednesday 25 of
August 2004 16:32, Daniel Mróz typed:

> To wiem, tylko dlaczego Pythona? Napewno nie chodzi o rozmiar, gdyz w
> przeciwnym wypadku nie pakowane bylyby zarowno pliki *.pyo jak i *.pyc.

Nie rozumiem pytania. Mówiąc, `paczkujemy binarki', dajemy do pakietów tylko
pliki binarne. Gotowe do działania i tylko do działania. I to bez różnicy
czy program jest napisany w Pythonie, C, czy OCamlu. A to, że w przypadku
tych pierwszych zwiększa nieco wielkość pakietu, to... cóż.

> Tak byloby najlepiej. I wywalac *.pyc

A niby dlaczego? Przecież robiąc paczki z binarkami potrzebne są i .pyc,
i .pyo.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php