[Ac] zrodla pysol

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Śro, 25 Sie 2004, 18:14:12 CEST

Dnia 25-08-2004, śro o godzinie 15:56 +0200, Mateusz Korniak napisał(a):
> Nie prawda dla Pythona 2.2 / 2.3.
A, prawda. Przepraszam.

> Python bez opcjo optymalizacji szuka *.pyc a potem *.py
> z -O (optymalizacja) szuka *.pyo, a potem *.py
To jest prawdziwe.

> Dystrybucja samych *.pyc lub *.pyo spowoduje niedziałenie Pythona.
Ale ja nie jestem za tym zeby dystrybuowac je same, tylko *.py i *.pyo
Wiecej, pal licho te pyc, niech sobie beda, ale niech beda tez py

> Można się zastanowić (za czym jestem ja) nad dystrybucją *.py *.pyo.
> Daje to kompromis: są źródła, zajmowane miejsce takie same, jak ktoś jest
> zaitneresowny szybkością ładowania modułów to sobie urochomi z -O i będzie
> miał maks szybko, a jak ktoś nie jest to będzie miał odrobine wolniej.
Tylko jesli odpali bez -O, to narobia mu sie pliki pyc i zajma dodatkowe
miejsce. Jesli glowny skrypt nie odpala Pythona z -O to mozna dodac te
opcje, albo napisac wrapper, ktory ja bedzie dodawal (kiepski pomysl).
Inna sprawa, ze te dodatkowe pliki pyc nie powinny zajac duzo miejsca.
Wieksze aplikacje i tak pisze sie w jezykach kompilowanych.

Pozdrawiam
Beorn