[Ac] zrodla pysol

Śro, 25 Sie 2004, 15:56:09 CEST

On Wednesday 25 of August 2004 17:06, Daniel Mróz wrote:

> A po co Ci i jedno i drugie? Python ladujac moduly najpierw szuka pliku
> pyo, jak go nie znajdzie - pyc, a jak i tego nie znajdzie to kompiluje
> plik py do postaci pyc lub pyo w zaleznosci od tego czy zostal
> uruchomiony z opcja -O czy nie.
Nie prawda dla Pythona 2.2 / 2.3.

> Nie widze najmniejszego sensu w
> paczkowaniu plikow prekompilowanych z optymalizacja i bez skoro uzywane
> sa tylko te zoptymalizowane.
Też nie prawda.

Python bez opcjo optymalizacji szuka *.pyc a potem *.py
z -O (optymalizacja) szuka *.pyo, a potem *.py

Dystrybucja samych *.pyc lub *.pyo spowoduje niedziałenie Pythona.
Można się zastanowić (za czym jestem ja) nad dystrybucją *.py *.pyo.
Daje to kompromis: są źródła, zajmowane miejsce takie same, jak ktoś jest
zaitneresowny szybkością ładowania modułów to sobie urochomi z -O i będzie
miał maks szybko, a jak ktoś nie jest to będzie miał odrobine wolniej.
Argument "pakujemy binarki" jest dla mnie pusty.
Powinniśmy robić dobrze. ;)

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright