[Ac] zrodla pysol

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Śro, 25 Sie 2004, 18:37:28 CEST

Dnia 25-08-2004, śro o godzinie 16:26 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):
> Kwestia gdzie: jesli w $HOME, to jego problem.
> Jesli w katalogu z *.py, to sie raczej nie zrobia, bo zapewne nie bedzie
> mial tam praw zapisu.
Na tym mozna by oprzec decyzje wrappera. Jesli skrypt znajduje sie
ponizej $HOME (lub w katalogu, do ktorego user moze pisac) to olewamy
sprawe. w przeciwnym wypadku wolamy z -O

> A i tak nie jest dobrym pomyslem tworzenie tam plikow, ktorych nie ma w
> bazie rpm-a, i ktore pozostana po upgrejdzie/deinstalacji programu.
Takie pliki sa raczej importowane przez skrypty aplikacji, a tam juz moze byc z -O

Albo wogole sie nie bawic i paczkowac z py. Jak to wyglada w innych
dystrybucjach?

Pozdrawiam
Beorn