[Ac] zrodla pysol

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Śro, 25 Sie 2004, 19:08:04 CEST

Dnia 25-08-2004, śro o godzinie 16:47 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):
> W takim razie nie rozumiem o co ci chodzi.
> W $HOME zadnych skryptow nie dystrybuujemy.
> A poza $HOME chcesz ograniczyc obecna funkcjonalnosc (pyc+pyo),
> uniemozliwiajac odpalanie skryptow bez -O ?
Nie, teraz jest tak, ze skrypty sa odpalane z takim parametrem jak ma
aplikacja. Conajwyzej user sobie odpali z palca 'python ...' z
parametrem lub bez. Nie ma za to plikow py, ktore nieraz sie przydaja.
Swoja droga nie wiem dlaczego nie mozna odpalac tych aplikacji z -O i
paczkowac tylko pyo i py. Czy uruchamianie aplikacji z optymalizacja
moze spowodowac nieprawidlowa prace? Czy tez chodzi o szybkosc
ladowania? Bo jesli zadne z tych, to watpliwe zeby user odpalal
aplikacje Pythonem z palca, a tym samym odpada problem tworzenia plikow
pyc w katalogach, do ktorych nie ma on dostepu.

> W osobnym pakiecie ?
Bardzo dobry pomysl.

> Zauwaz jakie problemy stwarza twoja propozycja:
> - uzyjesz .py, powstana .pyc
> - zupgrejdyjesz program: podmieni .py, nie ruszy .pyc
OK, dla mnie moga byc i pyc i pyo (i nawet pyw), ale niech beda tez py.
Albo w tym samym pakiecie albo w oddzielnym, ale niech beda. Kiedys tak
bylo i bylo dobrze.

> - odpalisz znowu; czego uzyje: *nowych* .py, czy *starych* .pyc ?
Jesli user nie ma +w do katalogu z py, to pewnie sie wysypie. Jesli ma,
to sobie przekompiluje.

Pozdrawiam
Beorn