Ktoś mi to może wytłumaczy...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 25 Sie 2004, 19:50:44 CEST

On Wed, Aug 25, 2004 at 19:43:44 +0200, Jarosław Kamper wrote:

> Mało powiedziane.

Zakładam, że jeszcze o czymś nie wiem i być może jest nieco lepszy, niż
mi się wydaje.

> Silnie dostrzegalne na słabszych maszynach :)

No właśnie - każde uruchomienie to przestój (z dysku tylko czy sieci
też?). A uruchamiając można wykonać tylko jedną operację. Czyli chcę
zobaczyć listę do aktualizacji - raz. Ginie mi na ekranie, bo dużo, to
drugi raz - tym razem z |less. Wybieram pakiety - trzeci raz się
uruchamia. To na prawdę aż tak źle wygląda?

Mis - może pochwalisz się poldkiem w innych rpmowych distro? Szkoda,
żeby tyle świetnej pracy było wykorzystywane tylko u nas, a ci wszyscy
heretycy się tak męczyli ze swoimi, khem, 'narzędziami'.
Z drugiej strony - fajnie wiedzieć, że ma się tak genialne narzędzie, a
inni nie mają;)

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/