Ktoś mi to może wytłumaczy...

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 25 Sie 2004, 19:58:00 CEST

Dnia środa, 25 sierpnia 2004 19:50, Tomasz Pala napisał:
> Zakładam, że jeszcze o czymś nie wiem i być może jest nieco lepszy, niż
> mi się wydaje.

Na maszynach z 16mb to chyba w ogóle nie daje rady

> No właśnie - każde uruchomienie to przestój (z dysku tylko czy sieci
> też?). A uruchamiając można wykonać tylko jedną operację. Czyli chcę
> zobaczyć listę do aktualizacji - raz. Ginie mi na ekranie, bo dużo, to
> drugi raz - tym razem z |less. Wybieram pakiety - trzeci raz się
> uruchamia. To na prawdę aż tak źle wygląda?

Sieć można odciążyć używając cache (nie pamiętam skrótu). Ale jak mi w
poszukiwaniu zależności się "mrozi" na klikanaście minut (XP1700 w 256),
żeby na końcu stwierdzić, że nie ma pakietu devfs, który de facto jest,
to ja dziękuję.

Oprócz tego, to wspaniałe narzędzie(TM) zostawione na noc bez opieki,
wywaliło większość pakietów (nie pamiętam czy fizycznie, czy "tylko" z
bazy rpm), gdy mu zabrakło miejsca. Rano zastałem rzeźnię. Jakby to nie
można ściągać pojedynczo/grupowo i sprzątać zaraz po sobie. W sumie jak
mogli przewidzieć, że w czasach sprzedaży dysków 40GB jako najmniejszych,
można dać na partycję jedynie 3GB ;)

> Mis - może pochwalisz się poldkiem w innych rpmowych distro? Szkoda,
> żeby tyle świetnej pracy było wykorzystywane tylko u nas, a ci wszyscy
> heretycy się tak męczyli ze swoimi, khem, 'narzędziami'.

Parę lat temu widziałem announce na freshmeat.

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/