Ktoś mi to może wytłumaczy...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 25 Sie 2004, 20:27:53 CEST

On Wed, Aug 25, 2004 at 19:58:00 +0200, Jarosław Kamper wrote:

> Na maszynach z 16mb to chyba w ogóle nie daje rady

A up2date oglądałeś?

> mogli przewidzieć, że w czasach sprzedaży dysków 40GB jako najmniejszych,
> można dać na partycję jedynie 3GB ;)

Ja wczoraj chciałem klientowi 1GB na / zostawić. No i bym się zdziwił,
bo apache+php+mysql, postfix, dovecot (qpoppera ani *pop3 nie ma),
vsftpd (proftpd nie ma), bind i gnome zajmują 1,3GB...
Chyba już nikomu nie polecę FC2, tym samym także RH, do Mdk i SuSE mam
uraz, debów nie lubię - więc moi drodzy robić ładnie PLD na desktopy,
żebym nie musiał oczami świecić;)

> Parę lat temu widziałem announce na freshmeat.

Myślałem do napisaniu bezpośrednio na ich devel-listy.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/