Ktoś mi to może wytłumaczy...

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 25 Sie 2004, 20:56:55 CEST

Dnia środa, 25 sierpnia 2004 20:27, Tomasz Pala napisał:
> A up2date oglądałeś?

To było to co mamy w PLD pod nazwą LinuxUpdate.spec ? ;)

[...]
> Chyba już nikomu nie polecę FC2, tym samym także RH, do Mdk i SuSE mam
> uraz, debów nie lubię - więc moi drodzy robić ładnie PLD na desktopy,
> żebym nie musiał oczami świecić;)

do SuSE mam pretensje o zadalekosieżną automatykę - kiedyś używałem, a po
jakimś czasie jak kolesiowi instalowałem, to siedziałem gorzej jak on,
totalny lamer klikający jak windziarz, mruczący coś pod nosem, że mu nic
nie wychodzi i poddając się wychodziły ze mnie PLDowskie nawyki, czyli
odpalanie vima - wtedy dopiero wszystko zaczynało chodzić. MDK też pewnie
jakoś podobnie automagicznie działa. Parę dni temu zastałem gdzieś 9.0 i
rozłożyłem ręce po ujżeniu komunikatu "not supported". Nie chciało mi się
walczyć. ;)

> Myślałem do napisaniu bezpośrednio na ich devel-listy.

Ciekawe, czy autor również o tym myślał (czytuje w ogóle nasze listy?)

P. S. CC: do niego (mam nadzieję)
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/