SOURCES: rpm-pld-autodep.patch - remove automated dependency

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Czw, 26 Sie 2004, 16:53:57 CEST

Tuesday 24/08/2004 16:47:57, Mariusz Mazur:

> Zrozumiałem, że chcesz po prostu na chama wpisywać w provides string
> 'libGl.so.1[default]' co, jak mi się wydaje, nie spodobałoby się specjalnie
> rpmom, które tego nie rozumieją.

To i tak będzie obok "normalnego" libGl.so.1, więc rpmowi nic do tego.

> Właśnie o sprawdzaniu mówiłem. Choociaż. Chyba rzeczywiście zbędne.

IMHO nie zaszkodzi, mniej będzie ew. błędów, a to przecież parę
linijek w oskryptowaniu rpma.

Dopiszę, to drobiazg właściwie.