SOURCES: rpm-pld-autodep.patch - remove automated dependency

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 24 Sie 2004, 16:47:57 CEST

On wtorek 24 sierpień 2004 14:52, Jakub Bogusz wrote:

> Z czym niekompatybilnego?

Zrozumiałem, że chcesz po prostu na chama wpisywać w provides string
'libGl.so.1[default]' co, jak mi się wydaje, nie spodobałoby się specjalnie
rpmom, które tego nie rozumieją.

> Co w rpm-ie? Możliwość dopisania dowolnego Provides do speca jest od
> dawna zaimplementowana :)
> Najwyżej to sprawdzanie, ale nie widzę potrzeby - wystarczy myśleć, co
> się pisze.

Właśnie o sprawdzaniu mówiłem. Choociaż. Chyba rzeczywiście zbędne.