vyqchat-0.2.7rc1

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 27 Sie 2004, 17:58:19 CEST

On Fri, Aug 27, 2004 at 05:51:18PM +0200, Lukasz Glebicki wrote:

> Zrobiłem tak, aby nie zmieniać nazwy pliku, co by się pakiet zbudował.
co z tego że się pakiet teraz zbuduje i ładnie zupgraduje gdy przy
pełnej wersji trzeba będzie odstawiać fikołki by wszystko działało? ;)
nie ma sensu odstawiać prowizorki, tak się w pld przyjęło...

> Następnym razem to uwzględnie.
czekamy :>
btw - zobacz jak wygląda to w innych paczkach gdzie też jest wersja rc
:)

> Korzyści są raczej dla autora, bo ta wersja jest rozwojowa, choć akurat z tego
> co zauważyłem, nie sprawia problemow przynajmniej w kwestii wysyłania
> odbierania wiadomości i pochodnych.
skoro tak twierdzisz... napewno znasz się lepiej :)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała