wersje pythonów ;)

Pią, 27 Sie 2004, 18:29:40 CEST

On Fri, 27 Aug 2004, The Undefined wrote:

> nie znam się, więc.. może coś źle analizuję.
> wczoraj, na systemie z dosyć starą wersją ac (tak sprzed kilku
> miesięcy), a co za tym idzie jakimś historycznym pythonem w wersji
> bodajże 2.3.0 zainstalowałem sobie nowszego BitTorrenta (była tam stara
> wersja ;). O żadne zależności się nie pluł, wszystko ładnie i gładko.
> Tylko że.. nie działał. nie znajdował swoich modułów mimo że one
> fizycznie były. Pomogło upgrade python*.
> Pytanie - czy tak powinno być? nie należało by do programów pythonowych
> wrzucać jakiś ekstra wymagań(jakich?) by nowy bittorrent pociągnął za
> [...]
W normalnej sytuacji nie powinno to byc konieczne (nie liczac bugfixow
wprowadzanych w kolejnych wersjach)
Ale zdaje sie ze w trakcie istnienia Ac weszly w Pythonie dwie zmiany,
ktore psuly kompatybilnosc (wprowdzenie innej reprezentacji znakow, i
rozbicie site-packages na te w share i te w lib) i byc moze nikt nie dbal
o to aby zroibc odpowiednie wymagania do aplikacji bo Ac jeszcze nei
wyszlo. Po wyjsciu Ac powinno byc tak jak piszesz - zaleznosci powinny byc
dociagniete.

MMK