[OT] Re: nowy spec.

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Sob, 28 Sie 2004, 00:51:24 CEST

On Fri, Aug 27, 2004 at 11:58:40PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Mimo że PLD specy ma masę (i inne distro się chowają, no może nie
> Debian), to wielu rzeczy jednak brakuje. Jeszcze więcej brakuje na ftp:/

Mieszkam w hiszpanji i szukałem po necie czy wiedzą tu coś o PLD,
okazało się że jedyne wzmianki były na temat tego że PLD ma dużo
i ładnie (!.deb) przygotowanych paczek oraz że jest arch sparc.

Niestety PLD pozostaje tu czymś niezwykle egzotycznym i samą ilością
specy raczej niewiele się zdziała, aczkolwiek im więcej tym lepiej
(o ile jest dobrze).

Jak wreszcie zdam i się dostanę na studia i będę miał więcej czasu
to mam zamiar zająć się tłumaczeniem PLD na hiszpański i
(przedewszystkim) kataloński (bardziej ten język lubię);
mimo że jestem dyslektykiem i nienawidzę nauk humanistycznych,
ale podszifować język zawsze się przyda... Poza tym nie wiem w
czym innim był bym w stanie pomódz w PLD...

No ale to wy pomyślcie czy to ma sens, ja narazie nie mam czasu...

P.S. w sumie powinienem rozpocząć nowy wątek
ale narazie nie mam czasu :-/

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                _   ___   _   _