[OT] Re: nowy spec.

The Undefined undefine w aramin.net
Sob, 28 Sie 2004, 01:39:03 CEST

On Sat, Aug 28, 2004 at 12:51:24AM +0200, Bobby Spark wrote:

> Mieszkam w hiszpanji i szukałem po necie czy wiedzą tu coś o PLD,
> okazało się że jedyne wzmianki były na temat tego że PLD ma dużo
> i ładnie (!.deb) przygotowanych paczek oraz że jest arch sparc.
ukhm... takie życie.
trudno oczekiwać by dystrybucja tworzona przez garstkę zapaleńców w
kraju za siedmioma górami i pyrlandią ;) była popularna gdzieś poza nią.
Tak samo jak u nas jest prawie nieznana DLD, KSI, ALT Linux, MIZI,
Conectiva, TurboLinux, Bero Linux... albo coś takiego ;)

> No ale to wy pomyślcie czy to ma sens, ja narazie nie mam czasu...
sens napewno ma :)
każde ręce do pracy się przydadzą, chociaż samodzielne tłumaczenie
takiej ilości specy... to dużo pracy :)
Ale jeżeli by to spowodowało napływ opalonych hiszpanów to byłoby super
:)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała