[OT] Re: nowy spec.

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Sob, 28 Sie 2004, 01:58:36 CEST

On Sat, Aug 28, 2004 at 01:39:03AM +0200, The Undefined wrote:

> ukhm... takie życie.
> trudno oczekiwać by dystrybucja tworzona przez garstkę zapaleńców w
> kraju za siedmioma górami i pyrlandią ;) była popularna gdzieś poza nią.
> Tak samo jak u nas jest prawie nieznana DLD, KSI, ALT Linux, MIZI,
> Conectiva, TurboLinux, Bero Linux... albo coś takiego ;)

No tak, ale chodzi o to że mimo iż widzą jego zalety nie sięgają po PLD.

> sens napewno ma :)
> każde ręce do pracy się przydadzą, chociaż samodzielne tłumaczenie
> takiej ilości specy... to dużo pracy :)
> Ale jeżeli by to spowodowało napływ opalonych hiszpanów to byłoby super
> :)
co masz na myśli mówiąc spec ?
jeśli tylko Ci chodzi o summary i description to
tam jest tłumaczenie na angielski, może by się paru kumpli do pomocy
dało namówić angielski znają, ale linuxa niebardzo,
więc i tak bym miał robotę

ale jeszcze zostaje pełno doc'ów...

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--