uPLD

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Pon, 30 Sie 2004, 16:18:36 CEST

On Mon, Aug 30, 2004 at 03:50:49PM +0200, Paweł Sikora wrote:
> czy sa chetni na tworzenie mikro pld-linux dla systemow embedded?
> osobiscie w niedalekiej przyszlosci bede potrzebowal czegos takiego
> do firmy dla systemow opartych na prockach z rodziny arm7.
> kiedys cos ktos przebakiwal o mikro pld, ale nie pamietam
> na czym sprawa utknela. cos tworczego zaszlo w tej materii
> od tamtej pory? jesli nie, to moze czas zaczac?

interesowało by mnie pod ARM 710T (psion revo) :D
bawiłem się revol'em (google: revo linux revol)
ale 8mb to jednak za mało...
no chyba że był dostęp do plików na zdalnej maszynie :D

chyba lepiej przy epoc'u zostać...

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                _   ___   _   _