uPLD

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 30 Sie 2004, 16:29:54 CEST

On Mon, 30 Aug 2004, Paweł Sikora wrote:

> czy sa chetni na tworzenie mikro pld-linux dla systemow embedded?
> osobiscie w niedalekiej przyszlosci bede potrzebowal czegos takiego
> do firmy dla systemow opartych na prockach z rodziny arm7.
> kiedys cos ktos przebakiwal o mikro pld, ale nie pamietam
> na czym sprawa utknela. cos tworczego zaszlo w tej materii
> od tamtej pory? jesli nie, to moze czas zaczac?

Na Psionie 5MX [ARM] 2.6.* z PLDmi dzialao, ale potem mi sie maszynka
wywalila.
Wiec przestalem sie tym zajmowac.

Pozdrawiam.
 					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}