[OT] Re: nowy spec.

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Pon, 30 Sie 2004, 23:02:18 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Monday 30 of
August 2004 18:31, The Undefined typed:

> nie żartuj...
> chcesz powiedzieć ze nikt tutaj się nie nudzi??? albo że Ty nigdy nie
> robisz niczego "dla jaj", albo z nudów?

Jasne, ale robienie czegoś tak nudnego jak update'owanie pakietów według
listy, to już przekracza wszelkie granice ;->

> z cvs log vtk-pld.spec wynika że nawet najlepszym zdarza się nudzenie
> się ;)

ROTFL^2
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php