[OT] Re: nowy spec.

dee deejay1 w nsj.srem.pl
Wto, 31 Sie 2004, 13:10:37 CEST

On Tue, 31 Aug 2004 12:30:21 +0200
Piotr Szymański <niedakh w gmail.com> wrote:

> On się musi budować, tam są 2 installe na krzyż :)
> Inna sprawa, że nasz kloczek jest upośledzony i nie działa jak
> powinien przynajmniej u mnie:
> [djurban w djurban][12:30:39](~)$ vtk
> Ziew
> Ziew
> Ble
> Ble
> Kloczek to ściema
> Klocsek to ściema
>
> Wygenerowane przez vtk 0.1 (GPL)
> [djurban w djurban][12:30:59](~)$
> IMHO powinien literki przestawiac w odpowiedzi?

Przecież działa, tylko losowo. Może za bardzo przypadkowy algorytm i
wychodzi, że to jest "lżejszy" kloczkish przeważnie, ale działa...

--
DeeJay1

P.S. To samo przez vtk:
Przecież działa, tylko losowo. Może xa bardzo przypadkowy algorytm i
wychodzi, że to hjest "lżeszy" klovczkish przeważnie, ale dizała...