uPLD

Tomasz Jadowski jadowski w post.pl
Wto, 31 Sie 2004, 11:57:54 CEST

On Mon, Aug 30, 2004 at 03:50:49PM +0200, Paweł Sikora wrote:
> czy sa chetni na tworzenie mikro pld-linux dla systemow embedded?
> osobiscie w niedalekiej przyszlosci bede potrzebowal czegos takiego
> do firmy dla systemow opartych na prockach z rodziny arm7.
> kiedys cos ktos przebakiwal o mikro pld, ale nie pamietam
> na czym sprawa utknela. cos tworczego zaszlo w tej materii
> od tamtej pory? jesli nie, to moze czas zaczac?

Witam,

Ja pobąkiwałem :) niestety jak pisałem w pierwszym poście
rzeczone zlecenie na wykonanie takiego urządzenia nie doszło
jak na razie do realizacji. A hobbystycznie z braku wolnego
czasu nie jestem niestety w stanie tego rozwijać.

Jest założona lista pld-embedded i jest tam mój post z założeniami.
Kilka osób pisało też, że są zainteresowani ale na razie sprawa
utknęła :(

Pozdrawiam
Tomek

--
[ Tomasz Jadowski   jadowski w post.pl  PGP ID: 0x13AB0663
[ 3252 FE7F 703C 7A13 A2A0  021A A7B2 74A5 13AB 0663