aspell

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Wto, 31 Sie 2004, 13:48:56 CEST

Uaktualniam wlasnie aspella do wersji 0.60 i mam kilka pytań do szanownego
grona developerow ;)

1. Dla czego kastrujemy /usr/bin/run-with-aspell
    Jesli bedziemy to robic dalej to manpages w aspellu do poprawki
    Jesli nie to nie mozemy wywalac /usr/lib/aspell-0.60
2. na ftp://ftp.gnu.org/gnu/aspell/dict jest duzo wiecej slownikow dla
    aspella niz u nas :) z tym ze z readme wynika ze:
    aspell-* dzialaja ze wszystkimi wersjami aspella
    aspell5 - z 0.5x i 0.6x
    aspell6 - z 0.6x
    pytanie: aktualizowac wszystkie do wersji aspell6 (te ktore sa w tej
    wersji of coz) ale wtedy Requires trzeba pododawac. aspell-0.60 ma
    jakies nowe featuresy i moze je wykonywac na slownikach aspell{5,6}
3. Nie wiem do czego sluza ale nie wiem czemu nie sa paczkowane pliki
    /usr/bin/pre* moze po prostu nie bylo ich we wczesniejszej wersji

--
Pozdrawiam.

tommat