niespelnione zaleznosci z main

havner havner w smtp.kamp.pl
Wto, 31 Sie 2004, 18:24:27 CEST

On Tuesday 31 August 2004 18:17, Piotr Szymański wrote:
> Hi,

> Ale mnie juz denerwujesz. Jak dobrze ze nie uzywam ac. Mogłeś chociaz
> podac racjonalne powody dlaczego tego nie poprawisz tylko reportujesz
> tutaj.

No nie umiem? Bo mowilem o tym juz ne raz i nikt sie nie zainteresowal? Bo
nawet sam radek grzebal w perl-OGL i nic nie zrobil? Transcode to poza
qbooshem raczej nikt nie ruszy (pisal kiedys o tym). Wiec naprawde nie
rozumiem o co Ci chodzi. Z czym Cie denerwuje? Ze chce by AC bylo spojne?
Jesli to Cie denerwuje to moze zmien distro, jesli lubisz burdel. Moze "Twoj
Linux" bedzie dobrym wyborem. Przerzucam do supported paczki, ktore w main
nie maja sensu bytu bo (przynajmniej na razie) sa i tak nieuzywalne. Wiec w
czym problem?

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org