niespelnione zaleznosci z main

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 31 Sie 2004, 21:33:08 CEST

On Tue, Aug 31, 2004 at 06:01:44PM +0200, havner wrote:
> error: bbppp-0.2.3-1: req /etc/bbtools not found
> Nikt sie dotychczas tym nie zainteresowal -> supported

Zależność dodałem kiedyś, żeby ktoś w końcu się zainteresował nie
istniejącym katalogiem /etc/bbtools.
To samo dotyczy pakietów: bbkeys, bbmail, bbpager, bbsload
(tylko w nich nie miałem okazji dopisać R, bo ich wtedy nie ruszałem).
Trzeba zrobić jakiś wspólny pakiet z tym katalogiem, albo uznać, że
sytuacja z %dir /etc/bbtools dzielonym między 5 pakietów jest OK.
Obecnie, kiedy nie ma /etc/bbtools, pakiety są nie działające i nadają
się do /dev/null, a nie supported.