Instalacja postgresql. Czy musi byc tak ciezko?

Piotr Budny vipw w valkyrie.one.pl
Śro, 1 Gru 2004, 15:56:11 CET

Witam,
wydaje mi się, że banner w %post powinien zawierać trochę więcej
informacji na temat konfiguracji zainstalowanego pakietu, chociażby to,
że jednorazowo trzeba wyedytowac /etc/sysconfig/postgresql i ustawić
zmienną PG_DB_CLUSTERS (która domyślnie nie jest ustawiona), potem
zainicjować bazę (service postgresql init) a dopiero potem
można uruchamiać usługę.

Obecna, skąpa, informacja dała mi tylko do zrozumienia, że robię start i
już działa.. Niestety.

Ponieważ nie instalowałem wcześniej pgsql (a mysql - tak) próbowalem
przejść do 'init', jednak ciągle miałem przed oczyma informację o
nieustawionej zmiennej. Całe szczęście, że sprawdziłem czy jest coś w
/etc/sysconfig. Po odkomentowaniu odpowiedniej linijki - zadziałało.

Wydaje mi się, że dwie dodatkowe linijki mogą ułatwić życie innym
użytkownikom.

Pozdrawiam,
Piotr Budny;

--