Instalacja postgresql. Czy musi byc tak ciezko?

Piotr Budny vipw w valkyrie.one.pl
Czw, 2 Gru 2004, 14:28:12 CET

Dnia Thu, 2 Dec 2004 13:11:31 +0100
Bartosz Taudul <wolf42 w wp.pl> napisał:

> samo hasło ustawione. Którego nikt nie zmienia, bo i po co. Dalej
> chyba nie muszę mówić.

A gdzie ja mówię o hasłach? W pgsql hasła ustawiasz dopiero po
zainicjowaniu bazy, tak samo jak w mysql.

> Nie uważam wymogu ustawienia hasła za jakieś wielkie komplikowanie.

Ten wymóg przecież jest, tuż po wykonaniu 'init'.

Mi chodzi tylko o to, że podczas instalacji mogłaby być odkomentowana
jedna linijka, ewentualnie zainicjowana baza. W czym taki pgsql jest
gorszy od cvs-nserver (common) w którym baza jest inicjowana?

vip;

--
Do przodu hej pasterze!
PGP: http://vip.valkyrie.one.pl/vip.asc