Instalacja postgresql. Czy musi byc tak ciezko?

Marcin Król hawk w limanowa.net
Czw, 2 Gru 2004, 15:10:31 CET

> z czego z tego co pamiętam nie zawsze konczy sie "ZROBIONE" co nie
> przeszkadza w odpaleniu mysqld, nie ważne.

IMO kwestia wartosci zwracanej przez daemona do rc-scripts. AFAIR
spodziewa sie tam 0 zeby bylo "ZROBIONE".

> Nie chce sie sprzeczac, poprostu uwazam ze oprogramowanie jest do tego
> zeby ułatwiać prace, a dystrybucja zeby ułatwiać zarządzanie całym tym
> oprogramowaniem i sklejeniem go w jakiś ramy, a nie zeby jedni sie
> narobili tylko po to zeby koncowy uzytkownik mial jeszcze wiecej roboty.

A ja ciagle uwazam za aktualne stwierdzenie, ze "PLD jest undergroundowa
dystrybucja, robiona przez adminow, dla adminow" :)

> Co do hasel przeciez nic nie mówiłem, chciałbym poprostu wykonac to co
> jest wypluwane po init i nie przejmowac sie konfiguracją jesli tego
> naprawde nie potrzebuje.

Tak po prawdzie to w paczce z mysql jest o ile mnie pamiec nie myli duzo
do zrobienia, nim osiagnie ona wlasciwy ksztalt. Tylko jakos sie nikomu
tego nie chce zrobic.

M.