Instalacja postgresql. Czy musi byc tak ciezko?

Lukasz Marciniak lukasz w ibi.pl
Czw, 2 Gru 2004, 16:59:32 CET

Marcin Krzyzanowski wrote:

> aha... i zrobiłeś to na maszynie produkcyjnej na ktorej mogles sobie
> pozwolic na caly dzien przerwy albo na tydzien az zanalizujesz błąd ?
> to nie jest tlumaczenie. Nauczyc mozesz sie czy ci działa czy nie.
> Lepiej jak jednak upgrade przechodzi bezboleśnie :)

Teraz już przechodzi. To był okres "burzy i naporu" ;-)

A tak poważnie zawsze robię upgrade na zapasowej/testowej maszynie. I to
nie tylko pld!
Jak przejrzysz dokumentację do jakiego kolwiek "poważnego" systemu, to
znajdziesz tam takie właśnie zalecenie. Jeśli nie masz dodatkowej
maszyny lub Ci się nie chce, to robisz to na własne ryzyko. Niestety tak
to już jest i nie jest to PLD specific.

--
Pozdrawiam,
Łukasz Marciniak