Instalacja postgresql. Czy musi byc tak ciezko?

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Czw, 2 Gru 2004, 16:46:32 CET

Użytkownik Lukasz Marciniak napisał:

> To ja też dorzucę swoje trzygrosze.
> Przeżyłem kilka upgrade'ów mysql'a w burzliwych czasach dochodzenia do
> obecnej koncepcji klastrów. Spędziłem nad tym ze trzy razy upojnych
> kilkadziesiąt minut zwłasza że moja konfiguracja odbiegała mocno od
> dystrybucyjnej i nigdy mysql nie wstał. Ale nie żałuję! Teraz wiem co
> mam i jak to jest skonfigurowane. Gdyby działało OOTB pewnie nigdy bym
> nie przysiadł na tyle żeby linijka po linijce analizować poczynania
> /etc/init.d/mysql :-)

aha... i zrobiłeś to na maszynie produkcyjnej na ktorej mogles sobie
pozwolic na caly dzien przerwy albo na tydzien az zanalizujesz błąd ?
to nie jest tlumaczenie. Nauczyc mozesz sie czy ci działa czy nie.
Lepiej jak jednak upgrade przechodzi bezboleśnie :)

--
Marcin Krzyżanowski