[AC] spamassasin

Michał Łukaszek prism w hornet.eu.org
Pon, 6 Gru 2004, 17:07:46 CET

Dnia poniedziałek, 6 grudnia 2004 09:43, Piotr Koczur napisał:

> The -a option has been removed.  Please look at the use_auto_whitelist
> config option instead.
>
> Wystarczy wywalic -a z SPAMD_OPTS /etc/sysconfig/spamassassin
> i pewnie dokonfigurowac co trzeba. Tylko tyle u siebie zauwazylem.

Niee no bez przesady, jak już piszę na devel to chyba jasne że nie mam raczej
kłopotów z czytaniem (także changelogów). Oczywiście, że konfiga zmieniłem.
Ale po uruchomieniu, jak mówię, system zaczyna swapować tak intensywnie, że
mam swap used = swap total i nawet na reakcję na ctrl+alt+del trzebaby było
tyle czekać, że klepnąłem reset i po restarcie wyłączyłem spamassasina.

--
pozdrawiam,
PriSM (Michał Łukaszek)