[AC] spamassasin

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pon, 6 Gru 2004, 17:33:38 CET

Michał Łukaszek <prism w hornet.eu.org> [06-12-2004 17:07]:
> Dnia poniedziałek, 6 grudnia 2004 09:43, Piotr Koczur napisał:
[...blah, blah...]
> Ale po uruchomieniu, jak mówię, system zaczyna swapować tak intensywnie, że
> mam swap used = swap total i nawet na reakcję na ctrl+alt+del trzebaby było
> tyle czekać, że klepnąłem reset i po restarcie wyłączyłem spamassasina.

Typowy objaw przy braku pamięci.  Wydaje mi się tylko, że OOM killer
powinien zadziałać...

Zgłoś to w bugzilli SA, razem z wiadomością, która to powoduje i wersją
perla.  Zakładam, że powtarzalne.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]