pine

Marcin Król hawk w limanowa.net
Wto, 7 Gru 2004, 21:06:56 CET

> Moze w zwiazku z faktem, ze autorzy pine odrzucili mozliwosc redystrybucji
> go w takiej formie, jak u nas (tzn. z tym zestawem paczy) nalezaloby go
> zrobic jak w32codec czy fonty Microsoftu (pine-instaler ze zrodlami i ew.
> automatycznym przebudowaniem w %post) ?
>
> Opinie ? Komentarze ?

Czy ja wiem... Probuje jeszcze wyperswadowac tym z UW pine'a, ale sprawa
utknela bo jak stwierdzili nie jestesmy jedynymi takimi, i sa w trakcie
zmieniania sposobu licencjonowania pine wogole. Czy na lepszy czy na
gorszy, nie wiem. Zawsze mozemy dystrybuowac golego pine, jak i pine z
patchami ktore UW zatwierdzilo (maildir sie nie lapie). BTW, z tego co
wiem, maildir nie zostal dla nikogo zatwierdzony, wiec jezeli w jakiejs
distro jest wsparcie maildir dla pine'a to jest on dystrybuowany raczej
na 99% sprzecznie z licencja.

M.