pine

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Śro, 8 Gru 2004, 00:45:54 CET

Witam!

On Tue, 7 Dec 2004, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Moze w zwiazku z faktem, ze autorzy pine odrzucili mozliwosc redystrybucji
> go w takiej formie, jak u nas (tzn. z tym zestawem paczy) nalezaloby go
> zrobic jak w32codec czy fonty Microsoftu (pine-instaler ze zrodlami i ew.
> automatycznym przebudowaniem w %post) ?
>
> Opinie ? Komentarze ?

Rozumiem w czym problem ale chm, szkoda mi pine'a. Może dlatego że cały
czas odkąd mam PLD mam też pine'a i w nim pisze wszystkie maile;).
Jak będzie tak jak w32codec to będzie to spore utrudnienie, może nie dla
mnie, ale dla ZU, a mnie też wygodniej instalować poldkiem :).
IMHO tu jest sytuacja inna niż przy Javie - tam nie wolno _wogóle_ nam nic
redystrybuować, a tu nie wolno patchy...więc IMHO można by zrobić dwie
wersje:
bez patchy (lub zgodzić się na to co proponuje UW i wziąć tylko te patche
do oficjalnej wersji) dostępną tak jak teraz i dodatkowo pełną wersję
rozprowadzaną jakoś tak jak tu jest sugerowane. Jak mówią "lepszy rydz niż
nic" (chm...lubie rydze więc tego powiedzonka nie rozumiem;) - ale jest
takie) czyli lepszy "goły" pine niż brak pine'a, który (pine) jest
delikatnie mówiąc "dość" popularny...a poza tym dobrze ktoś napisał że
Pine-Less-Distribution mamy jak w banku jak wywalimy pine'a ;)

--
Pozdrawiam,
Jan Meizner